Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за тампони на двигателя при 156 2,4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за тампони на двигателя при 156 2,4JTD

    Колеги, имам един казус с печката ( 2,4JTD-136hp) върху който умувам. Става въпрос за това, кой от трите тампона на двигателя има най-голям принос за вибрциите вътре в купето на празен ход? Майстора ми гледа тампоните и каза, че са ОК. Левия и десния са оригинални, а този на скоростната кутия е нов и е сменян от предишния собственик. Само че не е оригинален и не е ясно каква марка е. Знам, че целия проблем с неоригиналните тампони е различната константа, която имат спрямо оригиналните. Та по този повод възможно ли е да се намалят малко тези вибрации, ако го сменя с оригинален или е вятър работа и да не се занимавам?
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

  • #2
    ами ако е маховик?

    Comment


    • #3
      Едва ли, защото маховика е сменян преди около 20к километра и при ревизията нямаше никакви забележки към него. Още повече, че би следвало ако в него е проблем и мотора да се тресе, а той работи много кротко. Всъшност парадокса е, че колата от вън е по-тиха отколкото вътре на празен ход.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #4
        Може и дюзи да са.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Няма гаранция че оригиналните тампони са добре.Може да са здрави,но гумата им да се е втвърдила и тампона да не работи ефективно.Друга причина може да е и окачването на изпускателната система-гърнета и тръбите между тях.Провери и техните тампони.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44299

          Comment


          • #6
            Да от генерацията се оказа основният проблем. Ходих до ем комплект и се оказа, че я няма планката, която е до картера и ми сложиха една, като я завариха за тръбата и сега вече е като средностатистическа дизелова 156-ца. Поне като тия, в които съм се возил или карал. Обаче пак ми е шумна и ми се иска още нещо да направя, че се нервя, като се кача на нея след като съм карал бензинката или съм се возил на братовчеда на 159-та (JTDm). Иначе като мине 1100 оборота е вече съвсем друго и не дразни изобщо, защото няма никакви вибрации, а само шум съизмерим с този и на бензинката
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #7
              вибраси на свободен хот

              Здр колеги от скоро си купих Алфа156 2.4жтд136 к.с проблема при мен е чусвам вибраси по таблото на свободен хот на ниски обороти като дам газ випраците изчезват и при топал двигател ги има в движение всичко си е нормално помогнете

              Comment


              • #8
                Освен маховика и тампоните задължително провери и планката след двуцевката, тъй като на нея също има тампон който в повечето пъти е скъсан и се получават доста вибрации!
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #9
                  Принципно скромното ми мнение е че за вибрациите са отговорни тампона дето се хваща за моста и този дето е най - горе вляво(като се застане пред колата).....
                  Другите два най - вече "носят" двигателя........не че и те не може да са причина......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Принципно скромното ми мнение е че за вибрациите са отговорни тампона дето се хваща за моста и този дето е най - горе вляво(като се застане пред колата).....
                    Другите два най - вече "носят" двигателя........не че и те не може да са причина......
                    Не си съвсем прав. На един приятел му е скъсан десния "носещ"- този, който е захванат за двигателя и се усещат силни вибрации вътре в купето.

                    Comment


                    • #11
                      Ако си имал време да разрежеш някой от тия тампони по една или друго причина, може би ще видиш че те няма как да се скъсат......в прекия смисъл на думата - те просто увисват надолу, съответно и двигателя и полуоската почва да опира в моста......
                      Носещите тампони си заминават по бързо ако задния долен и най - вече горния малък сдадът багажа......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X